سلام

سلام چیست؟

چهارشنبه, ۶ دی ۱۳۹۱، ۱۰:۴۶ ق.ظ

سلام چیست؟


سلام، یک ابَر جستجوگر (Meta Search Engine) هوشمند و پیشرفته اینترنتی است. سلام، عبارت مد نظر کاربر را به طور هم زمان و موازی در چندین موتور جستجوگر جستجو کرده و با به کارگیری الگوهای هوش مصنوعی، ترکیب بهینه همه آنها را نمایش می دهد .  www.salam.ir


چرا سلام ؟


1-    وسعت دامنه جستجو:
از آنجا که هر یک از موتورهای جستجو از قبیل google ، bing ، ask ،blekko  ، yahoo ، yandex و zal تنها بخشی از دنیای وسیع اینترنت را تحت پوشش خود دارند، استفاده از سلام وسعت دامنه جستجو را به طرز چشمگیری افزایش می دهد.

2-    افزایش دقت:
در سلام با به کارگیری روش های نوین هوش مصنوعی (Artificial Intelligence) و استفاده از مدل های پیشرفته ریاضی، دقت نتایج جستجو در همه زبان ها افزایش یافته است. همچنین طراحی الگوریتم های اختصاصی سازگار با ویژگی های زبان فارسی، افزایش مضاعف دقت جستجوهای فارسی را به همراه داشته است.

3-    توجه به زبان فارسی
سلام با توجه به ویژگی های زبان شیرین فارسی طراحی شده است. کاربرانی که سروکار بیشتری با موتورهای جستجو داشته اند، به خوبی متوجه این نکته خواهند شد که سلام زبان فارسی را بهتر می فهمد و نیازهای کاربران فارسی زبان را بهتر برآورده می کند. این ویژگی در امکاناتی از قبیل تکمیل خودکار(Auto Complete)، ریشه یابی لغات (Stemming)، تصحیح غلط های املایی، پیشنهادات مشابه(Related Suggestions)، ابهام زدایی (Clarifying) و دسته بندی مفهومی نتایج (Conceptual Classification) بیشتر نمایان می شود.

4-    حذف دام های تبلیغاتی: (تله های تبلیغاتی)
یکی دیگر از ویژگی های سلام، فناوری منحصر به فرد حذف هوشمند دام های تبلیغاتی (Spam) در  آن است. ضعف موتورهای جستجوی رایج در تشخیص این دام ها زمینه ای برای رشد قارچ گونه آنها به خصوص در فضای وب فارسی شده است. برای حل این معضل، فرایند های محاسباتی پیچیده و دقیقی مبتنی بر روش های داده کاوی(Data Mining) و یادگیری ماشینی (Machine Learning) در سلام طراحی و پیاده سازی شده است که نتیجه آن تشخیص و حذف هوشمند بیش از 5 میلیون نتیجه غیرواقعی است.

5-    صرفه جویی در زمان:
با افزایش دقت در انتخاب و پالایش نتایج (Smart Refinement) و چینش بهینه آنها در فهرست نتایج  و همچنین حذف موارد ناخواسته و تبلیغاتی، میانگین زمان صرف شده توسط کاربران برای یافتن نتایج دلخواه کاهش می یابد.


* مواردی که ذکر شد تنها بخشی از ویژگی های سلام است. دسترسی آسان به امکانات منحصر به فرد دیگری نیز در سلام تعبیه شده است که برای اطلاع از آنها کافی است چند بار در سلام جستجو کنید.

سلام محصول بیش از دو سال و نیم تلاش متخصصان و برنامه نویسان شرکت بیان است. بیان به عنوان مجموعه ای دانش محور و پیشتاز در فناوری های نوین اینترنتی امیدوار است توانسته باشد گامی کوچک برای دسترسی بهتر و آسان تر ایرانیان به دنیای اینترنت برداشته باشد.

  • سید علی رکنی دزفولی

نظرات  (۱۳۷)

باسلام وسپاس  به عوامل وطراحان خوب مرورگر هوشمند امیدوارم در مراحل دیگر فن آوری به روز باشید


به امید کشور سرشار از فناورهای جدید
موجب افتخار هر ایرانی ست که از جستجو گر فارسی استفاده کند . آن هم در سال تولید ملی حمایت از کار وسرمایه ی ایرانی.
امیدوارم روزی همه ی مردم ایران از این جستجوگر استفاده کنند
سلام.

کار بزرگ و خوبیه فک کنم دیگه وقتشه که از استفاده سرویس دهی های امریکا دست بکشیم و
از علم و فناوری بومی و داخلی استفاده کنیم. باشد که باعث رشد و بالندگی انها باشیم

برخی ها با ایراداتی که از فناوری های داخلی میگرند مانع از شکوفایی و رشد انها میشن.

انتظار دارند که یک فناوری ساخت داخل که دارد سال ها اول تولد خودش را سپری میکند. در سطح فناوری های خارجی ظاهر شود که دهها سال روش کار کرده اند.

جستجو کر سلام از جمله ساخت های داخل است که حتی نسخه آزمایش آن هم با قدرت ظاهر شه است. 
و بنده کلمه دلخواه خود را هرچند سرعت نت کم بود ولی باسرعت و دقت یافتم و گزینه های نتخاب زیادی برای سحولت کار پیش رو داشتم.
انشالله همیشه پیروز باشید 
زنده باد ایران زنده باد ایران

حسن پویان دانشجوی مهندسی مکانیک
  • محسن مهرخانی
  • از این پس بجای جستجوگر  Google از  ابرجستجوگر ((((سلام))))  استفاده خواهیم کرد که باعث افتخار ایران و ایرانی است  

  • سید علی رکنی
  • عالیه و فقط جستجو تصاویر رو کم داره.
    امیدوارم همه مردم ایران بجای گوگل و بینگ و ... از "سلام" استفاده کنند.
    امیدوارم مشکل نشان داده نشدن تصاویر جستجو شده در این مرورگر حل شده باشد و مرورگر طوری طراحی شده باشد که خود کاربر با در نظر گرفتن تمام ویژگی ها به سراغ آن بیاید >همان طوری که در زبان شیرین فارسی داریم مشک آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید..............

    سلام.

    شما میتونید اولویت سایتهای غیر اخلاقی رو برعکس گوگل و ... به آخرین داده های نمایش داده شده منتقل کنید.

    جوانان توانمند غیرتمند"شما می توانید." متشکریم.

    من که تا حالا استفاده نکردم..
    بهتر است جستجو را خودتان شروع کنید واز جستجوگرهای دیگراستفاده نکنید . دیگراینکه سرورهای داخل کشور راجستجوکرده وانرابارنگ دیگرنمایش دهد تا بتوان از طریق اینترانت هم از ان استفاده کرد
    سلــــــــــــــام

    واقعا حال کردم چند ماهه که دارم از جستجو گر سلام استفاده کردم و به دوستام پیشنهاد دادم
    تازه پیش فرض هم هست، میدونم نسخه ازمایشی هستش و جا برا پیشرفت داره و به امید موفقیت!

    تازه ایمیلم فارسیه!
    و به جای فیسبوک از فیس فارسی استفاده میکنم!
    و حتی لوازم خونه ام ایرانیه!

    واینها همه از پیروی کردن فرمایشات امام خامنه ای هستش!
    یا علی
    سلام،

    چه اسم قشنگی :)
    طراحی چه ظاهر و چه باطن عالیه و خدمات زنجیره ای ارائه شده زیر چتر بیان هم جالب به نظر می رسند.

     به امید موفقیت مؤمنان ایرانی

    خواستن توانستن است ایرانی می تواند.جایگاه علمی ایران در جهان باید بالاتر از این ها برود.

    تمام ناتمام من با تو تمام میشود زنده وجاوید باد ایران اسلامی

    خیلی عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
    ممنون از موتور عالی
  • متین بیرجندی راد
  • بسمه تعالی
    سلام علیکم
    با احترام، خواهشمندم این موتور جستجو گر را در add-ons های firefox نیز اضافه نمایید
    و من الله التوفیق
  • متین بیرجندی راد
  • سلام علیکم
    با احترام یک نمونه در فایرفاکس اضافه کرده ام
    https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/iranian-salam-search-engine/
  • مصطفی حیدری
  • سلام
    مرسی خیلی عالیه
    من دیگه از گوگل استفاده نمیکنم

    سلام،

    مدتی بود که می خواستم از google استفاده نکنم ولی جستجوگر داخلی مناسبی پیدا نمی کردم. این اولین جستجوگر درست و حسابی داخلیه که دیدم

    خوبه ...
    اما اگر در این سایت  به جای یک رنگ از رنگ های دیگر ه برای بازکننده ها استفاده کنین
    فقط سلام.
    به همه هم معرفیش میکنم..
  • قاسمی حسین
  • سلام
    موتو جستجو گر سلام بسیار عالی است ای ن است توانایی جوانان ایرانی
    احسنت بر شما
    فقط یه ایمیل دهنده هم برای سلام بسازید....

    سلام

    خیلی خیلی خسته نباشید

    من استفاده کردم بسیار هم عالی ست..

    البته که ضعف هایی هم هست ولی انشالله با حمایت ما روز به روز بهتر خواهد شد..

    رضی الله لنا و لکم..

    سلام و خسته نباشید

    منکه از این سرویس شما خیلی خوشم آمد فقط یک سوال دارم و آن اینکه چطوری میتونم این سایت را در قسمت موتورهای جستجوی مرورگر اضافه کنم؟ مرسی

  • اکبرحسن زاده
  • با سلام وخسته نباشید

    کی نسخه اصلی راع اندازی می شود و اطلاع رسانی خواهدشد
    سلام
    پیشنهادی که یادم رفت بگم این بود که به سبک فایرفاکس و بقیه جستجوگرها یک سایت واسطه نباشین خود سلام یه نرم افزار جستجوگر بشه
    همینطور یه آدرس بار جستجوی سلام رو بشه در بقیه جستجوگرها تعبیه کرد خیلی جالب میشه
    به نظرم خیلی کامله!!
    خوشحالم که بالاخره یه جستجوگر خوب فارسی فعال شد!
  • محمدصادق محمدیان
  • سلام واقعا ممنون کارتون خیلی خوبه.
    چرا  برا موتورتون امکان اینکه بگم مثلا فلان کلمه حتما باشه رو تعریف نمی کنید؟
    سلام افتخار می کنم از موتور هوشمند داخلی استفاده کنم . پاینده باشی ایرانی
  • داود امانی کُر
  • با سلام، به نظر من، در کنار استفاده از سایر موتور های جستجو، الگوریتم هایی نیز برای دستیابی به نتایج بهتر و کار آمد تر طراحی کنید.
    با عرض سلام و خداقوت خدمت شما و سپاس از زحماتتان سوالی داشتم : اینکه این جستجوگر مثل گوگل و بینگ ، search provider برای اضافه کردن به اینترنت اکسپلورر نداره؟ چون از اکسپلورر 9 به بعد مکان جستجو و نیز نوار آدرس یکی شده و نیازی به باز کردن سایت های جستجو نیست.

    مسخرس

    سلااااااام. از همه سربازان جنگ نرم و رسانه ای که توفیق  اراِئه این ابر جستجوگر را داشتند تشکر می کنم و به همه این عزیزان که باعث سر افرازی ما ایرانی ها می شوند خداقوت می گم .به امید سر بلندی هر چی بیشتر ایران و  ایرانی ...

     

    سلام . به نظر من تبلیغات لازم جهت استفاده از این سیستم انجام نشده و باید بیشتر از این ها تبلیغات انجام شود .کار بزرگی اتفاق افتاده و حیف است که اطلاع رسانی نشود تا عموم با این موتور جستجوگر آشنا شوند و  بتوانیم  در این زمینه تا حدی به خود کفایی برسیم .با آرزوی موفقیت هر چه بیشتر برای شما مهندسان

    پایدار باشید.

    سلام :باعرض تبریک وخدا قوت موفق باشید.
    salamسلام
    بابا تو دیگه کی هستی!!!
    بخدا از روزی که با شما آشنا شدم home pageم شما شدین.....
    تبلیغ بیشتری کن.منم هرجا بشینم تبلیغ میکنم واست خلاصه آخرشی مهربون
    خوش باشی ،، خسته هم نباشی
    سلام من این موتور جستجو رو به صد تا google  ترجیح میدهم.

    آفرین.

    از وقتی با این موتور جستجو آشنا شدم دیگه سراغ بقیه ی موتور های جستجو نرفتم!
    ممنون بابت ساخت این موتور جستجو...

    کارتون عالیه

    من که واقعا از کارتون خوشم اومد. امیدوارم که روز به روز امکانات جستجوگرتون بهتر و بیشتر بشه.
    الان هوم پیج من جستجوگر شماست.

    باسلام

    امیدوارم زود تر افتتاح شود .واگر می خواهید موفق شوید تبلیغ سایت خود را بیشتر کنید .من خودم از برنامه ویتامین 3 متوجه این سایت خوب شدم .به نظر من در برنامه به روز هم تبلیغ کنید تا به امید خدا جای  جستوجوگرهای بزرگ رابگیرید.امیدوارم موفق باشید

     

    کارتون 20
    خسته نباشید
    واقعا عالی
  • علیرضا خوش منظر
  • سلام 
    بابا راش بندازید دیگه !!!!!!!!!!!!!
    ما منتظریم
    دیگه دوست نداریم بریم گوگـــــــــــل !!!!!!!!!
    همین الانش هم همش دارم از سلام استفاده می کنم !!
    ولی برای عکس مجبوم !!!!!!!
    یاعلی

    موفق باشید
    سلام به شما.
    موتور جستجو شما عالـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی هست فقط با یک کمی کار کردن بیشتر عــــــــــــــــــــــــــــــــــــــالی تر هم می شود و یک انتقاد کوچیک داشتم اگر امکان دارد زبان انگلیسی را به سلام اضافه کنید تا کاربران از سراسر جهان بتوانند از سلام استفاده کنند. فقط زود این قسمت عکس رو درست کنید من از گوگل خوشم نمیاد چون تمام خارجی هستن و وقتی میبینم هم وطنانم در حال سخت کوشی هستند چرا من از موتور جستجو بیگانه ها استفاده کنم.
    سلام ... دست شما درد نکنه. خیلی عالیه
    واقعا جستجو گر بسیار سریعی هستش
    تنها کمبودی ک داره جستجوی تصاویره که بحول قوه الهی بزودی به این جستجو گر اضافه بشه
    باعث افتخار ما ایرانی هایید
    سلام .
    کارتون حرف نداره . اگه یه ایمیل هم برای سلام درست کنید که دیگه محشر میشه .
    یه ایمیل خوشکلا مشکلا !!! :) و البته سبک !!
    اینجوری نور علا نور میشه
    موفق باشید .
    خیلی عالیه مرسی
    mozakhraf bood
    سلان.باعث افتخار ایرانی بودنمان است این جستجوگر.
    سلام
    میگم همونطور که برای نوروز زیر سلام یه سفره هفت سین گذاشتین حالا هم برا فاطمیه یه طرحی چیزی بزارید
    با تشکر

    راستی یه دو هفته دیگه هم میلاد حضرت زهراست
    میشه به مناسبت اون روز یه حرکتی کنید
    مثلا نسخه بعدی سلامو بزارید
    خیلی مسخره بود
    لطفا برای این سایت امکانات بیشتری بگذارید.
    جستجو ی تصاویر نداره
    عالی بود
    "از آنجا که هر یک از موتورهای جستجو از قبیل google ، bing ، ask ،blekko  ، yahoo ، yandex و zal تنها بخشی از دنیای وسیع اینترنت را تحت پوشش خود دارند"؟؟؟؟
    یعنی اینا همه وب رو پوشش نمی دن؟
    پاسخ:
    چندین سال پیش این از بنیانگذار Altavista نقل شده است :
    "Each search engine only covers only a tiny fraction of the Web so you should use all of them." - Louis Monier, AltaVista"

    این لینک قدیمی هم جالب است
    http://tchester.org/znet/facts/search_engine_percent_of_web.html

    این هم یک تحقیق در سال ۲۰۰۹
    http://informationr.net/ir/14-2/paper396.html

    البته با توجه به سرعت رشد وب به نظر می رسد که کلیت قضیه هنوز پا برجاست.

  • روح الله خسروی نژاد
  • سلام
    خدا قوت 
    خیلی خوشحالم که با یه موتور چستجوی ایرانی جستجو می کنم.
    سلام یکی از نامهای گرانقدر و ارامش بخش خداست به مفهوم امنیت و اسایش و اعلام سلامتی، ارامش خاطر و ارامش دل:سلام به همه کاربران گرامی
    سلام سلام!
    دمتان گرم(مشهدی بخوانید)
    یا علی
    با سلام
    وقتی میرم تو تنظیم بازه زمانی برا جستجو اصلا تا پایان سال 91 بیشتر پشتیبانی نمیکنه!!!!!!!!
     با سلام به سلام و کاربران
    خدا قوت!
    واقعا دستتون درد نکنه. جای همچین سایت و موتور جستجویی تو ایران و با زبان فارسی خیلی خالی بود. به امید اینکه سلام شهرت بین المللی پیدا کنه و تو تموم جهان مطرح بشه.به کسانی هم که تضعیف میکنن و میگن مسخرس میگم حرف اضافه نزنید لطفا! از دست خودتون کاری برنمیاد و فقط فقط بلدین بگین خوشم نیومد.
    آهای«سلام»:خسته نباشی!

    خیلی عالیه گرافیکش سعی میکنم بیشتر از سلام استفاده کنم

    سلاااااااااااااااااااااااامممممم بر سلام

    خیلی وقته تو کافی نت خودم هوم پیج خودم و سیستم هام  رو سلام  گذاشتم.

    به خاطر عکس  هنوز از گوگل و یاهو استفاده میکنم.

    یه سیستم میل مثل جی میل راه بندازین. این انتظار زیادی نیست.

    به امید اینکه کامل بشه دست گلتون درد نکنه دست به هرچی میزنین سلام  بشه.

    سلام من هم واقعا ممنون هستم. و به دوستام حتما سلام رو پیشنهاد می دم. اگه بتونید یک ای میل فارسی رو هم ارائه بدید خیلی خوبه.

    ممنون

    سلام.من امروز جستجوگر سلام رو به عنوان جستجوگر پیش فرضم انتخاب کردم.البته کمبودهایی داره.جستجوی تصاویر.ویدیو و.......انشالله هرچه زودتر تکمیل بشه
  • محمد از شادگان ، خوزستان
  • سلام و عرض خسته نباشید به شما بزرگواران ، از دیروز که متوجه شدم که این موتور جستجوگر را راه انداختین خیلی خوشحالم و به خودم می بالم که ایرانی ام. من همیشه این اعتقاد را داشته ام که ایرانی هر کاری را که بخوات میتونه انجام بده و اکثر اوقات و از سنین نوجوانی بنده سعی میکردم از وسایل و چیزهایی کهایرانی باشند استفاده کنم. فقط بی زحمت طریقه وارد شدن مسقیم به سلام را بفرمایید که یاد بگیریم چون من از گوگل وارد شدم. لطفا به طور دقیق توضیح دهید. 
    ایول به دستان توانمند ایرانی
    جای پیشرفت زیاد داره، امیدوارم روی این غربی ها رو کم کنین.
    خود گویی و خود خندی  عجب مرد هنرمندی
    خوب است، خیلی خوب است ،اما در حد گوگل یاهو و اسک و... نیست، انشاالله به جایی برسد که فقط ما چند نفر ایرانی میهن دوست از آن تعریف نکنیم بلکه کل دنیا از آن استفاده کنند و به حق بهتر از گوگل یاهو و اسک و... باشد
    با سپاس فراوان از زحمات بی شائبه شما نخبگان میهن دوست(سازنده حمایت کننده و مصرف کننده )
  • محسن وفاخواه
  • سلام خوبه ولی تبلیغاتتون خیلی ضعیفه یکمی ولخرجی کنید
    بلاخره بعد از مدتها که ایرانیها در جستجوگرهای مهم دنیا کار و کمک میکردند یک جستجوگر ایرانی هویدا شد.
    من با وجود اینکه بیشتر عمر را در خارج از ایران گذرانده ام بسیار احساس خوبی نسبت به عزیزان ایرانی دارم میدانم که این یک جستجوگر پرقدرت خواهد شد.
    به امید موفقیت دوستان.
    به نظر اصلا جالب نیست
    دست شما درد نکنه ارزوی موفقیت برای بر و بچ سلام دارم
    تا کی تقلید یک چیزی درست کنید که امپریالیسم درست نکرده باشه!
    سلام و یه خسته نباشید.
     و یه تشکر گرم از تمام کسایی که برا این پروژه زحمت کشیدن . کارتون رو تو ابعاد دیگه هم ادامه بدین . حتی اگه اوایل استقبال گرمی نشد دلسرد نشین . 
    عالیست مخصوصا نشان دادن سایتهای ویروسی
    میتونه جای گوگل رو برای ایرانینان بگیری اگه روش کتر بشه و ازش حمایت کنند.
    خارج از ایران هستم و بابت جستجوگر ایرانی دستهای شما را بوسه میزنم. انچه که لایق مردم خود میدانید٫ انجام دهید.
    درود بر ایرانیان!
    امیدوارم سلام هرچه زودتر به طور کامل راه اندازی شه!!
    بسیار لذت بردم 
    چه از لحاظ طراحی ظاهری و چه از نظر جستجوی موضوع مورد نظر 
    همین که از تمام موتور جوستجو های قوی و معروف میشه استفاده کرد و تنظیمات پیشرفته برای کاربر لحاظ شده واقعا قابل تحسین هست.


    به خاطر استفاده از اینترانت عالی است. موفق باشید.
  • پرستوی کمیل
  • سلام و درود .

    ممنون از این حرکت به جا و سنجیده شما .

    یا علی .

  • محب الزهرا
  • سلام.پس کی جستجوگر سلام تکمیل میشه؟ما منتظریم.انشالله موفق باشید.
    سلام.موتور جست و جو رو اختصاصیش میکردین.یعنی از دیتابیس دیگر موتور جست و جو ها استفاده نمیکردین.حالا ک اینقدر زحمت کشیدین اینکارتون خیلی مسخره بود.اخصاصیش کنین
    موفق باشید

    اقا!  برای ما  که خارج ار ایران هستیم یک تخته کلید (مثل گوگل کیبورد فارسی) در جستجوگر بگذارید، بیشتر سپاسگزار شما میشویم.

    باسلام و خسته نباشید

    از اینکه تفکر و ذهنیتتون در مسیر گسترش علم نرم افزاری و اینترنت قدم گذاشته و فرا تر از او رفته اید  واقعا خوشهالیم و واقعا فکر خوبی بوده ظمنا زیبایی و کارایی خوبی داره امیدوارم که پیشرفت روزافزون داشته باشید.

    با سلام و سپاس فراوان.من واقعا از این موتور جستحو خوشم اومد.چون گوگل که باز نمیشه در ضمن هیچ یک از موتور های جستحوی فارسی به پای سلام نمیرسه.امیدوارم امکاناتش هر چه زودتر کامل بشه.
    سلام.باتشکر از طراحان این جستجوگر/امروز اتفاقی ورودی امارم دیدم این جستجوگر رو/ازاین طریق خیلی برام کاربر میاد ممنونم.خسته نباشید/مدیرنیناچت هستم www.ninachat.org
    بسیار زیبا و کاربردی
    خداقوت
    واقعا کارتون خوبه
    اجرتون با امام زمان-عج

    سلام.

    از نظر من چندتا چیز کم داره سلام

    مثلا اینکه تعداد نتایجی رو که پیدا کرده رو نشون نمی‌ده...(مثلا می‌خوایم بفهمیم برای سایتمون چندتا ایندکس ایجاد شده توی سلام از کد زیر می‌شه استفاده کرد site:blog.ir اما تعداد جستجو رو بهتره نمایش بده...)

    پس چرا تصاویر نداره؟؟؟
    درود بر دوستان ! خسته نباشید می گم بابت کار بیهودتون !!! 
    در طول روز زمان هایی که https (اینترنت) رو بستن تنها 2راه وجود داره... اولی خاموش کردن مودم و رسیدگی به کارهای آفلاین و دومی هم خاموش کردن سیستم و دعا کردن عمه های مسئولین عزیز... که من معمولا دومی رو ترجیح می دم چون به اندازه کافی قطعی اینترنت رو داریم...
    موتور جست جو ( اینترانتتون ) هم در نوع خودش جالبه فقط وقتشو بیشتر کنید(!) ممنونم بابت خواندن و حذف کردن نظر اینجانب!

    سلام پیشنهادمیکنم نوعی دیگر از طبقه بندی سایتها را نیز در سایت خود اضافه کنید وآن روشی است که فیلترینگ برای صفحات خود اتتخاب میکند

  • محمّد حسین
  • سلام بر همه ی بچه های سلام

    نسخه ی نهایی و جستوجوی تصویر و ویدیو در این  موتور جستوجوگر (سلام) راه اندازی میشود ؟؟؟؟؟؟؟؟

    با سلام و خسته نباشید
    این اولین موتور جستجویی هست که می بینم واقعاً انگار پاکار تو ایران ایستاده
    چجوری می تونم سایت هایم را برای ایندکس شدن تو موتور جستجوی شما ثبت کنم؟
    که منظور اینه که نیاز نباشه شما از موتور جستجو ها اطلاعات سایت منو بگیرید - مستقیم خودتون ایندکسش کنید.
    از همین الان هم به فکر درآمدزایی باشید که بعداً مثل بقیه نخورید زمین
    تشکر
    سلام این سایت پوکیده اصلا ارزش این همه تعرف نداره بجای اینکه بیان مسابق برنامه نویسی بذاره چند تا بذاره تا سایت پر از باگ رو درست ککند در ضمن درآمد این سایت از کجاست اگر شخصی هست یا دولتی یا ....
    پیشنهاد می کنم برای توسعه و رشد (که نیاز والای ما رشده)منابعی تامین کنید مثل تبلیغات تا این سایت پوکیده با ظاهر زیباش از بین نره و زحماتتون از بین نره خود دانید
  • دانلود افکت صوتی
  • با سلام
    چطوری میشه توی وبلاگ  کد جستو جو گر سلام رو قرار داد ؟
    ممنون

  • علیرضا توفیقی محمدی
  • سلام.

    این هم هدیه‌ی من به سلام:

    این کد می تونید سایت خودتون رو توی سلام جستجو کنید:


        <form method="get" action="http://salam.ir/results" target="_blank">
    <input type="text" id="mybbirsalamsearch" />
    <input type="hidden" name="q" id="mybbirsalamsearching" />
    &nbsp;
    <input type="submit" name="search" value="جستجو"
    onclick="document.getElementById('mybbirsalamsearching').value =
    'site:alirezatofighi.blog.ir '+
    document.getElementById('mybbirsalamsearch').value;return true;" />
    <br />By: <a href="http://my-bb.ir" target="_blank">AliReza_Tofighi</a>
    </form>
    سلام:
    دستتون درد نکنه عالیه
  • حجت استواری
  • سلام چطور میشه سایت خودمون رو به سلام معرفی کنیم؟
  • محمد علی پور
  • سلام...
    می خواستم بپرسم آیا امکان اضافه کردن جستجو گر سلام به بلاگ های سلام ممکنه؟
    چطور؟
    مثلا : یک نوار جستجوگر توی بلاگمون داشته باشیم...
  • محمد اندواری
  • باسلام
    خیلی خوبه.از تنظیماتش خیلی خوشم اومد...
     ولی یک مشکل فنی داره ، وقتی کلمه ی به طور مثال ((سیب)) رو سرچ میکنیم،10 صفحه در نتیجه جستجو در زیر صفحات ظاهر میشه و وقتی از صفحه 5 به بعد رو کلیک میکنیم فقط صفحه 5 ظاهر میشه و امکان مشاهده دیگر صفحات وجود ندارد.در بقیه موارد نیز اینطور مشاهده کردم.
  • رضا مجیدی
  • سلام
    متور جستجوگر هوشمند سلام خیلی خوب کار میکند ممنون از شما



    من یه چیز ساده رو سرچ کردم هم توی گوگل هم توی سلام
    نتایج گوگل به طرز شگفت آوری مناسب بود و نتایج سلام به طرز وحشتناکی همش در مورد لوازم آمیزش جنسی بود
    چیزی که من سرچ کردم ایزی بلاگ بود
    نمی دونم چرا سلام کلا در مورد ژل روان کننده آمیز جنسی جواب داد ولی گوگل در مورد ماژول های وبلاگ و ایزی بلاگ
  • فقط یه انتقاد کوچولو
  • سلام!!,عوامل موتور جستجوگر سلام
    خیلی به ظاهر اون توجه کردین 
    وانصافا کار خوبی از آب در اومده
    ولی اگه مثل گوگل همه سرویس هاتون رو توی یه مجموعه جمع آوری میکردین عالی میشد
    مثلا
    کاربر توی وبلاگدهی وارد بشه بعد به طور خودکار توی بقیه سایت ها هم وارد شده باشه باهمون نام کاربری
    یه چیزی شبیه به گوگل
    الان با دیدن این موتور به ایرانی بودن خودم افتخار کردم
    پیروز وسربلند باشید
    یاحق
    عالیست
    با سلام و خسته نباشید
    واقعا تیم بیان خسته نباشید می تونم بگم یکی از تیم هایی هستید که توی ایران واقعا حرفی برای گفتن دارن و همیشه خروجی های عالی دارن حتما موتور جستجو زال هم چیز خوبی خواهد شد ولی چرا موتور جستجو زال هیچ نتیجه ای رو بر نمی گردونه و فقط نتایج ویکی پدیا و لغت نامه دهخدا رو بر میگردونه؟
    آیا هنوز به صورت رسمی راه اندازی نشده؟
    یک مورد دیگه من توی هر سرچ فقط تا صفحه 2 جستجو رو می تونم ببینم فکر کنم یک باگ کوچیک داره.
    موفق باشید
    فقط میتونم تبریک بگم
    آفرین
    lمشکل شما تبلیغ نکردن است.من واقعا شانسی با این سایت اشنا شدم... واقعا جستجوگر خوبیه... مثل جستجوگرای دیگه جستجویی خودش حذف نمیکند و مثل بقیه جستجوگای دیگست... فقط تلیغات کنید.. من که سلام شده پیش فرض لپ تاپم
    سلام.
    سلام موتور جستجوی خوبیه.
    سلام
    ممنون
    امیدوارم هر چه زودتر این موتور بومی شده و از سایر موتور های غربی استفاده نکند
    ما همواره پشت ایرانیان عزیزمان هستیم
    یاعلی
  • هانیه عرشی
  • سلام به سلامی ها.خیلی عالی فقط هنوزمونده تااطلاعاتش گسترده تربشه
    سلام بر شما و جستجوگر خوبتون
    زحمت بکشید مکانی کوچک برای جستجوگر سلام در وبلاگ های بیان(blog.ir)اختصاص دهید.
    باتشکر
    سلام انشا ا... بتوانید با تکمیل این جست و جو گر ،ما در استفاده از موتور های جستجو گر بیگانه همچون گوگل و یاهو  بی نیاز کنید .
  • محمد مهدی کرباسچیان
  • سلام. بسیار بسیار از آشنایی با محصولات بیان از جمله ابرجستجوگر سلام خوشحال شدم. این حرکت های رو به رشد واقعا امیدوار کننده است. خدا بهتون توفیق بده.
    فقط یک اشکال که شاید در نظرات قبلی هم به آن اشاره شده باشد (من ندیدم):
    وقتی صفحه ی نتایج جستجو باز می شود، لینک اعداد صفحاتِ نتایح جستجو کامل کار نمی کند. مثلا لینک صفحه ی 2 و 3 و 4 کار می کند ولی هر چه روی عدد 5 کلیک می کنم صفحه ی 5 باز نمی شود.
    *از نسخه ی 16 مرورگر chrome استفاده می کنم.
    لطفا بررسی بفرمایید.
    با تشکر
  • محمد مهدی کرباسچیان
  • دو نکته ی دیگر: 
    1. عنکبوت و خزنده (crawler & spider) این موتور جستجو هر چند وقت یک بار صفحات وب را بازبینی می کنند؟ این سؤال از آن جا ایجاد شد که نام کامل وبلاگ خودم را جستجو کردم ولی نتیجه ای یافت نشد.
    2. خوب است امکان پاسخ و امتیاز دهی به نظرات افزوده شود. مثل برخی دیگر از سایت ها که کاربران به نظرات کاربران دیگر پاسخ می دهند.
  • مجید رمضانی
  • سلام
    عالیه
    فقط یکم مشکل داره
    مثال:توی تغییر صفحات متعدد حاصل از جستجو مشکل زیاد داره
  • سجاد اسماعیلی
  • سلام سلام .
    لطفا کد اسکریپت برای وبلاگ ها برای جستجو درون مطالب وبلاگ های بیان و دیگر سرویس دهنده ها بگذارید . به نظر بنده اینجوری وابستگی به خود گوگل کمتر میشه .

    اگر نمیشه درستش کنید لطفا بفرمایید چطور میشه این پیشوند site:http://sojoodforgod.blog.ir رو به اول جستجو برای سلام برای همه ی جستجو ها اضافه کرد . ممنون سلام خداحافظ .
    واقعا سیستم عالی هست فقط اگه شما بتونید یه کد درست کنید که بدون نیاز به جاوا اسکریپت پنجره ی جستجو ی سلام رو در وبلاگامون بزاریم عالی می شه .
    با سلام چرا جستوجوگر وبلاگ من رانشناخت
    ایا کسی که اون بالا توی نظرات اون کد دادمجازه
  • محمدرضا رضایی
  • شبکه دیجیتال پیوسته جهانی با موتور جستجوی هوشمند سیویل در شبکه سیویل ایران به بیان سلام و درود می فرستد.
  • متین بیرجندی راد
  • بسمه تعالی

    سلام علیکم

    با احترام، قبلاً سعی کرده بودم که سایت شما را در مجموعه مورد پذیرش فایرفاکس ثبت کنم ولی متاسفانه آنطور که مایل بودم محقق نشد. اکنون روشی را برای ثبت سایت جستجوی شما در IE 9 و بالاتر یافته ام.

    لطفاً به نشانی زیر مراجعه نمایید. من یک نمونه ساخته ام و بسیار جالب شد...

    موفق باشید

    http://www.enhanceie.com/ie/searchbuilder.asp

    موتور جستجوی خوبیه
    ولی هنوز خیلی جای کار داره
    من مدتیه ازش استفاده میکنم
    خیلی عالیه خدا قوّت
  • محمد مهدی پور
  • سلام

    من توی سیستم بلاگ وبلاگ دارم و می خواستم ببینم میشه که کد html جستجوگر سلام رو توش بذارم و کاربرام برای جستجو تو وبلاگم از اون استفاده کنن

    لطفا در اسرع وقت جواب بدید

    خیلی ممنون

    به نظرم در بین موتور های جستجوگر ایرانی yooz.ir از همه بهتره و بین معدود فراجستجوگر های ایرانی هم salam.ir خوبه
  • محمود مسیح تهرانی
  • دوستان خیلی پروژه خوبیه من که سرچ پیشفرض فایرفاکسم و کردم سلام
    خیلی هم ازش راضیم
    بیان جزو شرکت های دوست داشتنیه ایرانه
    امیدوارم روز به روز بهتر و بهتر و بهتر بشه


    سلام بر سلام
    بسیار عالی
    تشکر
    با عرض سلام و ادب و احترام و نبریک ایام بخصوص میلاد مولای متقیان علی ابن ابیطالب علیه اسلام و تشکر فراوان به مناسبت ایجاد این امکان؛ واقعاً که در همچون مواقعی انسان به این کلمه ما می توانیم ایمان راسخ تری پیدا می کند
    خیلی خوبه...از اینکه سایتای ایرانیو در اولویت میزاره خورشم میاد
  • علی آقاجانی
  • سلام
    چطور میشه یک سایت رو به جستجوگر سلام یا در حقیقت موتور جستجوگر هوشمند "زال" معرفی کرد؟
    ممنون میشم پاسخ بدین
  • فاطمه خانومی
  • عااااااااالی 
    فاطمه خانومی قبول داره 
  • علیرضا ابراهیمی
  • باسلام و تشکر بسیار از دست اندرکاران محترم سلام
    با توفیق خداوند متعال حمایت میکنیم و از جستجو گر های ایرانی استفاده میکنیم به امید روزی که دنیا از دست جهانخواران آزاد بشه.
    شنیدم از یکی از استاتید محترم که میگفتن در یک کتابی نوشته بود گاندی رهبر سیاسی و فیلسوف هندی گفته که از گونی هندی استفاده میکنم و لباس انگلیسی های بیگانه رو از تنم خارج میکنم تا کشورم پیشرفت کنه.
    اللهم عجل لولیک الفرج...
  • مجله اینترنتی عبیاتی
  • سلام

  • طیبه برآبادی
  • سلام من چون وبلاگ بیان دارم از داخل مدیریت وبلاگم این جستجوگر را دیدم و وقتی وارد شدم و توضیحات را خواندم فهمیدم چیه. پس بقیه مردم یعنی بیشتر و اکثر که بلاگ ندارن از کجا بدون چنین جستجوگری آمده؟ باید برای این جستجوگر خیلی تبلیغ کرد وگرنه به این زودی ها جای گوگل را نمی گیره

     

    این خیلی عالی هست که جستجوگر ایرانی هست ولی از ابتدای کار باید سایت های منفی و غیراخلاقی را کلا مسدود کنه یا مهندسین دنبال طرحی باشند که اصلا این سایت ها را یا باز نکنه یا به صف آخر بیندازه وگرنه فرقی بین استفاده از جستجوگر خارجی و ایرانی نیست 

    Salam the best me only thing

  • امیرمهدی خزاعی
  • سلام خیلی خوبه اما نمیدونم چرا برای من کار نمی کنه.😭😭

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی